The Resonator: Miskatonic U - The Feature
Visionary Miskatonic University student Crawford Tillinghast follows in his late father's footsteps and becomes obsessed with completing work on The Resonator, an inter-dimensional device that opens doorways to other worlds. With the aid of his closest friends, they manage to get the machine and running...with terrifying results!