The Sound of Belgium
'The Sound of Belgium' explores the rich but untold story of Belgian dance music. From the dance halls with Decap organs to the golden days of Popcorn; From EBM and New Beat to Belgian House and Techno. A chronicle of unique popular music, 'The Sound of Belgium' goes in search of the spirit of a nation and the people that danced to it.