The Unknown Girl
Jenny, a young general practitioner, feels guilty for not having opened the door of her practice to a girl who is found dead shortly after. On learning from the police that they have no way of identifying her, Jenny has only one goal: to discover the name of the young girl so that she will not be buried anonymously – so that she will not disappear as if she had never lived.