Thomas & Friends - King of the Railway
A special guest arrives on Sodor with a big surprise and important jobs for Thomas, Percy and James. The engines meet new friends and discover suits of armour, coats of arms and legends of long-ago heroes. Then their bravery is put to the test when their new friend Stephen goes missing. Will Thomas find him in time? Will the engines discover the truth about the Island of Sodor’s biggest mystery?