Through the Air
Vincent's (Reda Kateb: A Prophet) suburban quiet life with his wife (Ludivine Sagnier: Swimming Pool) and daughter is disrupted when his sick father comes to stay with them and money issues threaten to jeopardise the construction of their new family home. He finds refuge at the shooting range where he practices his passion for air rifle shooting. There, he meets Renaud (Johan Heldenbergh: The Broken Circle Breakdown), a charismatic and mysterious man who convinces Vincent to take a dangerous contract. Little does he know that he is about to enter a very dangerous world...