Tony Bennett and Tom Jones - Legends in Concert
'Atlantic Crossing' is a collaboration of two of the greatest music talents in the 20th Century. Due to their onstage charisma and large record sales, the two have both enjoyed tremendous success, despite the differences in their musical styles.