Torment
Newlyweds Cory and Sarah Morgan take Cory's 7-year old son Liam up to the country for some much needed family time. When it appears as if Liam has run away, all is not as it seems. Psychological suspense becomes straight-out horror as Sarah and Cory must now confront a sadistic cult-like family who have been hiding in the house all along and will lead them to a terrifying discovery.