Tribute to Debussy
On the occasion of Claude Debussy's 150th anniversary, Jean-Claude Casadesus conducts the Orchestre National de Lille and choir of the Opéra de Lille in a concert fully dedicated to the French impressionistic composer. On the program are three of his most beloved works for orchestra.