Unsere Geschichten
Young people from the border region of Lower Saxony and Thuringia use their own smartphones to film stories from their personal environment about the topic of German division. As part of the smartphone video project #unseregeschichten (our stories), the young people were encouraged, under the professional guidance of Stefan Weinert, to develop their own position on the story being told.