Van Morrison: Live at Montreux
Van Morrison's long and illustrious career has included many appearances at the Montreux Festival. This sumptuous performance from 1980 includes many of his best loved tracks 'Wavelength', 'Moondance' and 'Tupelo Honey' alongside other classics.