Venus on the Half-Shell
Featuring Bona Tibertelli De Pisis’s excellent erotic graphic works – wife of writer André Pieyre de Mandiargues while working in her atelier, together with fragments of her graphic works inspired by one of Remy de Gourmont’s writings.