You Can't Take It With You
Lionel Barrymore is the eccentric patriarch of a clan of frustrated artist who decided 30 years earlier to retire from the rat-race and use his fortune to encourage friends and family to pursue vocations that really interest them. At the center of his family is his granddaughter, Jean Arthur, who is carrying on a romance with her boss' son, James Stewart.