You're Not Alone
After the premature death of her estranged husband, Emma regains custody of their young daughter and hopes to rebuild their relationship after many years apart. But when an evil entity begins to torment them, mother and daughter are forced to face the inexplicable presence that inhabits the walls of their new home.