You’ve Got Beautiful Stairs, You Know
How, in 150 seconds, can you pay tribute to the Cinematheque Française, which is 50 years old, without filming the 50 steps which lead up to the Musée du cinéma and down to the gloomy auditorium, where the projection of masterpieces with famous flights of stairs take place!