Yuri - Mi Tributo al Festival II: Zona Preferente
Mi Tributo Al Festival II is a tribute Yuri presents to the Festival Oti by recording some of the classic songs that found their way to the hearts of millions during the airing of the most popular Hispanic music variety - contest show in history. Often referred to as "The Mexican Madonna," Yuri makes a fabulous live performance of “En mi soledad,” “Cuando pienso en ti” and many more.