Zembrocal - Back to Reunion Island
Five climbers from each corner of the earth; Sam Elias, James Pearson, Caroline Ciavaldini, Jacopo Larcher, and Yuji Hirayama, attempt to open a new multi-pitch route on the Basalt Island of Reunion. Lost in the South Indian Ocean, Reunion is the childhood home of Caroline, and after traveling the world for several years as a professional climber, returning was something she had to do.