A Time to Remember
Jung Woo Jin (Sungyeol), a rising star with unparalleled talent, harbors a hidden burden: a condition that forces him to remember everything vividly. In contrast, Do Hae Soo (Binnie) lives with an inability to recall anything beyond a month ago. When their paths cross, Woo Jin becomes fascinated by Hae Soo's unique memory loss, while she remains unaware of their previous encounters. As Woo Jin finds ways to stay close to her, their unconventional relationship develops, challenging the boundaries of memory and connection. Their love story becomes a poignant exploration of how two people with opposite memory conditions might find understanding and intimacy. This is a 2021 Korean romance drama with a fantasy twist, directed by Hwang Kyung Sung.