Accident, Suicide, or Murder
Exploring unbelievable true stories of suspicious deaths by retracing the investigations from start to finish, dissecting the red flags, undeniable evidence, and strange behaviour that put the tragedies in question.
The community mourns when the beloved wife of a respected pastor dies in a tragic car accident. After a congregant commits suicide, an investigation is triggered which unearths a deadly secret.
Blood and Justice
When a former cop discovers his wife shot to death, authorities believe it's suicide. But her family fights back, turning the Texas justice system upside down.
When a Texas police detective finds his wife dead from a gunshot wound, his fellow detectives work to uncover if her death was an accident, a suicide, or something more sinister.
A terrifying crash off a mountain road leaves one woman dead and her husband injured. The fatal accident raises suspicions as a family fights to expose the real story.