Alaska Aircrash Investigations
Forest Flight Down
First in series about an elite air crash investigation unit in Alaska, where people often fly rather than drive. This time, an air taxi with five people on board crashes shortly after take off.
When a Cessna light aircraft crashes on Alaska's Kenai Peninsula, aviation investigators work to solve the mystery of how the two people on board lost their lives.
A brother's trip to celebrate his sister's wedding reception in Alaska turns tragic when the Piper Super Cub crashes violently into a treacherous waterway just two miles from its destination.
A 23-year-old pilot's Cessna plunges onto a public road and all evidence is lost to fire, with the investigators struggling to piece it all together.