Alaskan Steel Men
The daily challenges of the emergency response welders of Quality Marine of Alaska.
Dead In Water
The welders of Quality Marine work around the clock to prepare Kodiak's fishing fleet for the new season. Dennis and his crew race to repair a stranded fishing boat.
Dennis and Scottie make their way to Anchorage to fix a floating barge that has been struck by a chunk of ice and is quickly leaking.