Algebra I
Algebra I is an entirely new course designed to meet the concerns of both students and their parents. These 36 accessible lectures make the concepts of first-year algebra - including variables, order of operations, and functions-easy to grasp. For anyone wanting to learn algebra from the beginning, or for anyone needing a thorough review, Professor James A. Sellers will prove to be an ideal tutor.