American Detective With Lt. Joe Kenda
Lieutenant Joe Kenda showcases homicide detectives from across the United States who worked tirelessly to put killers behind bars and bring justice to victims.
After a second body turns up, investigators change their minds about an apparent suicide, attributing it to foul play.