Assassin Academy
In a kingdom threatened by enemies, a top-secret assassin academy trains elite students, with Han Xiao Chu (Xu Meng Yuan) emerging as the most skilled candidate. Her progress is constantly challenged by Long Bi Xie (Brian Chang), a princeling who seems to hinder her performance through constant flirting and disruption. During their first external mission, they fail, but a mysterious event occurs where Xiao Chu finds herself back at the academy with no memory of Long Bi Xie. As she investigates the strange circumstances, she and Long Bi Xie begin to uncover hidden secrets about the academy and develop a closer relationship in the process. Their investigation reveals that nothing is as it appears, and they must work together to understand the truth. This is a 2021 Chinese drama series that was directed by Wu Cheng Feng.