Atlas Of Cursed Places
Adventurer Sam Sheridan travels the globe in search of the most cursed places on Earth, entrenching himself in macabre modern day culture.
The Curse Of Atlantis
Sam investigates the utopian city, Atlantis, that Plato says was cursed by the gods and swallowed up into the sea 12,000 years ago.
Sam arrives in West Virginia to study the curse of the Mothman, but things go awry once he uncovers a web of disasters and dirty politics.