Backyard Oil
Barons of the Backyard
Christie, a gospel singer, thinks that there is black gold to be found on her 840 square-metre ranch. The Kentucky oil drillers are hoping for a big payoff.
The Bird Man Cometh
Mountain Man John Rascals has only got one more shot to hit oil on his land. Plus, Jimmy Reliford follows up on a rumour that a rooster can find black gold.
There is a wildcat drill up for lease on Amish land, and Rascal finds kinship in his bearded Amish buddy. But will oil strike lead him astray?
Coomer has some fun with an overeager city client as they attempt to strike oil. Mad Dog and his crew team up with a scientist to test his technology.