Because of You 2020
Growing up in a large, wealthy family, the three Yuan brothers never wanted for anything. Despite the three of them being only half brothers, the trio was incredibly close, their familial bonds undeniably strong. Whatever the brothers faced, they always faced together. But as they grew older, they began to realize that some things they just couldn’t share, especially when it came to matters of the heart. Now older, Yuan Jun Cheng (Lee Shi Kang), Yuan Jun Dao (Will Chang), and Yuan Jun Ping (Jerom Huang Alouf) have all felt the overwhelming tide of emotions that comes with love. But the journey has been anything but easy. Fighting against the sweeping tide of feelings that have continually beat against them, telling them things like “no”, “impossible”, and “cannot”, the three brothers must find a way to overcome some of life’s most difficult challenges, as they pursue that which the heart wants most of all: to be loved. A touching story of love and brotherhood, “Because of You 2020” is a 2020 boy love romance directed by Zero Chou.