Best of Barbie Vlogs
Enjoy the Barbie life, in the Barbie world, with the one and only Barbie! The very best Barbie vlogs selected for kids!
Barbie rehearses for her audition for the Fairy Queen in Shakespeare play but end up getting the part of Mustardseeds. First disappointed, Barbie decides to be the best Mustardseeds ever.
Barbie loves learning new languages and decides to do The Language Challenge where she says "I love learning new languages" in different languages and viewers guess what language she's trying to speak.