Betaal
The group secures the barracks while strange deaths and disappearances continue. Sirohi presses Puniya for the truth about what's happening.
A squad member is possessed by the spirit of an evil colonel. The zombie army approaches as threats grow inside the now-defenseless barracks.
Sirohi runs the risk of succumbing to the colonel's deadly commands. The survivors head to Betaal Mountain for the ultimate battle against the curse.