When Sara Hanley and Jack McAllister meet, the attraction is immediate despite the fact that they are both married. Sara's husband, Drew, is an ambitious prosecutor who hopes to enter politics. Jack - also a lawyer - is married to Elaine, the daughter of his boss, Thatcher Karsten. Things grow more complicated when Jack and Drew land on opposite sides of a high-profile murder trial, just as Sara and Jack are starting an affair. Jack must defend his brother-in-law, charged in the crime, while Drew hopes to win in court and secure his political aspirations.