Bhaag Beanie Bhaag
Unhappy at work and engaged to a man who doesn't understand her, aspiring comic Beanie realises she's on track for a discontented life.
As Ravi and Kapi try to get Beanie back on stage, she deals with the reactions of her parents, boss and Arun to her decisions.
Despite her parents' concerns, Beanie goes full speed ahead on her new plans, until Ravi makes her take a day off with him.
Beanie's parents visit a therapist and face buried truths; as Beanie begins to let her guard down with Ravi, a discovery throws her off.
Reeling from recent quarrels, Beanie agrees to perform at a wedding, where she runs into unexpected guests and gets real on stage.
Ahead of an opportunity, Beanie considers making peace with her parents, acting on buried feelings and staying true to her dreams.