Big Heat
The four members of rookie idol group Big Heat – Kim San (Kim Joo Young), Dok Go (Jo Sung Wook), Tae Ha (Jo Sung Woo), and Joo Pil (Oh Song) – are determined to succeed in the competitive music industry. Their manager Hwang Jwa Soo (Park Sung Woong) struggles with Major Entertainment's president Goo Bon Keol (Lee Joo Hyun), creating obstacles for the band's progress. Eun Ha (Choi Ah Ra), the leader of girl group Twinkle, harbors a complicated past with Dok Go and develops an interest in Kim San. As the group battles internal tensions and external challenges, they fight to prove themselves and achieve their dreams of musical stardom. This is a 2011 South Korean drama series directed by Park Chan Yool.