Caged
The pressure is on as Daniel fights to come back from his knockout on the anniversary of Hannah's death.
Danger faces new challenges at the gym and John Wesley attempts his return to the ring.
Wes finds out that his next fight falls on Jaxon's first birthday, and the boys hit the road to New Orleans.
Danger is faced with a difficult family situation and Daniel fights a hometown rival.