Car Hunters
Big Block Bonding
While on the hunt for a car they can bond over, Jim Bussell and his son Chance, check out a rare '72 Barracuda, a 1970 Nova, and a low-riding '72 Camaro. Jim must decide which of these thrill rides will join the family.