Chacha Vidhayak Hain Humare
Ronny's whole life is based on a lie: the rest of the world thinks he's the nephew of the MLA and a wannabe youth leader who can solve anyone's problems, but really he's a jobless 26 year old with no ties to the MLA, other than his surname.
Ticket Window Is Closed
Ronny's lie about working for his uncle, a member of the legislative assembly, becomes reality. However, Chachaji makes it clear that the position of councillor will remain with the current Parshad, and Ronny is forced to circulate a new lie.
Ronny's life takes a turn when Chachaji introduces him to the late Parshad's son, Vicky, who has returned from the United States to "serve the party," as his father had done.
Ronny and Vicky battle it out to win Chachaji's good graces through their fundraising skills. Meanwhile, Ronny likes Tanvi, Shanoo's friend, but his heart breaks again when he runs into Avantika.
Vicky's plan bears fruit when Tanvi accuses Ronny of betraying his trust. Just when she needs them most, her relationships with Kranti and Anwar become hostile.
Chachaji chases Ronny from the party. Battered and bruised, Ronny resigns from the world of politics. Later, Vicky threatens Ronny's family and friends.