Uncovering the unbelievable true tale of convicted drug trafficker Owen Hanson's rise from USC college football champion to smuggling for the world's most dangerous cartel.
Dr. O-Dog
Owen Hanson's ambition and determination take him to the top of American football at USC, where he earns a spot on the team. However, Owen's charisma and wit soon make him an exceptional player in the lucrative world of illegal sports betting.
Junior DeLuca
Owen Hanson becomes increasingly entangled in the complex world of money laundering. With huge sums of money in his hands, the stakes are high. He soon crosses paths with a certain `Robin Hood 702', a renowned professional gambler.
Once his debt to the Mexican cartel has been settled, Owen himself becomes a powerful drug lord. Unfortunately, the growth of his criminal activity attracts the attention of the police, and his life begins to fall apart.