Crash
The Doctor Is In
Christine and Peter argue over the remodelling. Ben's friendship with the doctor puzzles Anthony. Axel tries to silence Eddie.
Police investigate a shooting, and Christine is attracted to the new architect. Ben gives Anthony a shot and Caesar begins his trek to the United States.
Ben's doctor takes a tumble and Anthony samples show business. Kenny's obsession begins to affect his marriage. Christine feels overwhelmed.
Megan sneaks out with Charles, and Anthony is upset with Ben firing him. Anthony becomes close to returning to his former life.