Dads
Friends and business partners Eli and Warner are two successful thirty-somethings who are faced with challenges and have their lives turned upside down when their fathers unexpectedly move in with them.
Heckuva Job, Brownie
When Warner and Veronica talk Eli into using "medically enhanced" baked goods to help come up with ideas, they discover the treats have the added benefit of mellowing out their fathers.
Warner borrows Edna from Eli, making Eli realise he needs to start treating her better; Veronica hires Crawford.
Eli dates Veronica's friend Anne (Allison Munn), a somewhat annoying yet attractive comic; a recording session gets out of hand when Crawford helps Warner with some voice-over work.
Warner and Eli take their dads to get physicals; when Warner's doctor dies, he starts to consider his mortality.
Warner's plan to hire an older office assistant so Eli won't be attracted to her backfires when Crawford and David start competing for her attention.