Josh vs. the Apocalypse: Part 1
Los Angeles is now a post-apocalyptic wasteland, but it's not all bad. For C-student survivor Josh Wheeler, it's a big improvement.
Josh vows to avenge a death he has been tricked into believing. Principal Burr sheds a little light on one of his more difficult students.
As Turbo and Mona Lisa search for the traitor to their tribe, Josh and KJ venture into the wilds. Angelica navigates a milestone on her own.