Destined to Meet You
Jin Rong Rong (Lu Yan Qi) is the general manager of a conglomerate named Jinchao. She is also locked in a succession war with her brother over who will become the business group’s CEO. One day, she goes undercover at a bar to check on some of her business operators – but ends up having a few too many drinks! She stumbles out of the bar toward her car, where she is about to be accosted by a stranger...when the handsome singer-guitarist who was just performing at the bar comes to her rescue. He chases off the stranger and helps her get home. Jin Rong Rong falls for the man, whose name is Gu Cong Bei (Yang Ze) – the youngest son of another powerful business group-owning family. The duo spends the night together. But the next day, Jin Rong Rong is horrified to discover that he is still a college student. Regardless, the fact that he is a member of the Gu family provides her with a perfect opportunity. If she can convince him to marry her, she will win the Jin family’s approval – and will be named CEO. But both Gu Cong Bei and Jin Rong Rong hide secrets – will these prove to be insurmountable obstacles for their “relationship?” Or will their arrangement lead them on the path to love? “Destined to Meet You” is a 2022 Chinese drama series that was directed by Zeng Qing Jie.