DNA Says Love You
Pu Le Jian (Guo Yu Chen), a coffee shop staff member, aspires to become a popular YouTuber, creating amateur videos about unusual places with his friend. When Amber (Lin Hui Min), a photography student returned from the UK, offers to improve his content, he eagerly accepts. As they grow closer, Pu Le Jian feels a strange familiarity with Amber and senses a mutual attraction. However, Amber harbors secrets, and additional complications arise from Pu Le Jian's mother's persistent marriage pressure and his female workmate's romantic interest in him. This is a 2022 Taiwanese drama series directed by Eri Hao.