Don't Say No
For the past ten years, Leo (Ja Phachara Suansri) and Fiat (First Chalongrat Novsamrong) have been the best of friends. Always together, Leo begins to worry someone may be trying to steal his best friend when Fiat begins to turn his attention elsewhere. Realizing his feelings for Fiat runs deeper than friendship, Leo decides it’s time to confess his true feelings. Will Fiat accept Leo’s heart or will this unexpected confession become the undoing of a lifelong friendship? Adapted from the novel, “Don’t Say No When Hearts Are Close” by Mame, this 2021 Thai romance drama was directed by Pique Passawut Sukbua.