Dorothy and the Wizard of Oz
With her friends by her side and her ruby slippers on her feet, Dorothy embarks on exciting adventures that only a land like Oz can bring.
Magical Mandolin: Wilhelmina steals the Magical Mandolin Dorothy and her friends have to get it back or Wilhelmina will use the Mandolin to put Dorothy in a trance and steal her Ruby Slippers.
Official Ozian Exam: Dorothy must pass the Official Oziam Exam to be able to stay in Oz. Scarecrow tries to tutor her but an emergency in Munchkinland takes her attention off the books.