Double Crossed: Sooner or Later, You’ll Pay the Price
Raimundo and Serginho are accomplices in various crimes, always acting on Bruna's orders. Raimundo wants to abandon this life and make a fresh start, but agrees to carry out one last robbery at his colleague's request.
Outside It's War
Raimundo wants to leave a life of crime, but his partner Serginho's ambition ruins everything.
Where Are Those Shoes?
Raimundo is released from prison and pursues Marina and Serginho, but Bruna seeks him for revenge.
Bruna pursues Raimundo, who has an emotional reunion with Marina; Giovanni executes a heist.