Enchantimals: City Tails Main Street
Back in Business! Team Cake or Team Pie!
Thanks to the Enchantimals, Main Street is back in business, and Bree, Felicity, Danessa, Sage and Patter want in on the action by opening a bakery. There's just one problem: they can't agree on baking cake or pie.
Danessa and Sprint have a bad case of the Twinkle Sniffs and it's time to get a check up at the doctor's office, if Danessa and Sprint can face their fear, that is.
Felicity wants to celebrate Sage's song hitting one million listens in a big way. However, Sage would rather celebrate with something small and personal. Meanwhile, Danessa, Sprint, Bree and Twist are helping babysit and the baby besties won't stop crying.