Ex-Enthusiasts: MotoKare Mania
Yurika Namba (Yuko Araki) is a 27-year-old woman whose life turned on its head five years ago when she split up with her now ex-boyfriend Saito Makochi (Kengo Kora). Since that day, she has failed to give up on her obsession with him, relentlessly stalking him on social media and even imagining he is still around, interacting with her daily life. She has become used to having her imaginary ex around to the point of even slowly starting to think about dating another man, one who is totally unlike her former lover. But life takes another 180-degrees turn when she lands a new job at a real estate agency…only to discover that Saito Makochi (the real one, that is!) works there and is now her new workmate. Could love strike again for the reunited duo, or will other love pretenders keep them apart? This drama was based on a long-running web-based cartoon strip of the same name, authored by Yukari Takinami. “Ex-Enthusiasts: MotoKare Mania” is a 2019 Japanese drama series that was directed by Namiki Michiko.