Falling for Challenge
When you meet the love of your life at a special place, you want that place to be around forever. Ban Ha Na (Kim So Eun) is the president of the college hobby club known as “One Plus One.” She is trying to round up new members for her club. She meets Na Do Jeon (Xiumin), an eccentric student who works part-time dressed up like a Pierrot clown because he genuinely likes to make people laugh. He supports Ha Na’s dream of one day owning a food truck. As Ha Na and Do Jeon fall for each other, can they fight to keep their club from being shut down? “Falling for Challenge” is a 2015 South Korean web drama series directed by Lee Hyung Min.