Forever
New York's star medical examiner, Dr Henry Morgan, doesn't study the dead only to help solve criminal cases. Born 200 years ago, he hopes his work also will help solve mysteries about his own mysterious immortality. The remarkable observational skills he has developed over his long life impress his new partner, Detective Jo Martinez, and as they get to know each other, more of his colourful past slowly reveals itself - even as he continues to keep his long life secret from everyone except his best friend and confidant, Abe.
New York medical examiner Dr Henry Morgan hides the secret of his immortality, even as he works to uncover its cause.
Look Before You Leap
When the police deem a death Henry thinks to be a homicide a suicide, he and Jo investigate. Henry enlists Abe's help to track down his anonymous caller.
Multiple deaths are caused by a highly sought-after product called Aterna that claims to reverse the ageing process; Abe is tempted to try Aterna, despite the dangers.
When the matriarch of one of New York's wealthiest families dies, the family demands answers. Also, memories brought on by the case torment Henry.