Game of True Love
Business heiress Xu Nuo (He Rui Xian) returns from studying abroad to find her once-happy family broken apart – her mother has been ousted by her adopted brother, Shen Jia He (Fan Zhi Xin), who's now set to inherit the company. Making things even more suspicious, she soon discovers her father’s new fiancée is Bai Xia (Huang Qiao), Jia He’s former rumored lover and Xu Nuo’s longtime rival. Xu Nuo decides that she needs to reclaim her rightful position in the family business and expose Jia He's true motives, pulling him into a dangerous game of seduction and betrayal. This drama is a remake of the 2018 Thai drama "Game Sanaeha."