Goof Troop
Midnight Movie Madness
After Max and PJ watch a horror movie, they are convinced that the movie-madman is creeping around Max's house. The madman is none other than Goofy, who has mistakenly locked himself out of the house.
Pete publishes his own newspaper so he can have free advertising for his car dealership. Pete makes Max and PJ reporters while also conning Goofy into funding the entire operation.
Goofy has been named the most-honest man in Spoonerville. Meanwhile, Pete's business has been exposed on television. Pete hires Goofy to counter the bad publicity and later regrets it.
Pete's car sales have been slumping due to competition from a new lot that opened down the street. Pete has the idea of getting Goofy appointed City Inspector to shut the rival lot down.