Gyros for Heroes
A crew of international skateboarders shred a labyrinth of spots on the Greek island of Crete. Chris Haslam, Sierra Fellers, Max Kruglov, Dima Rodionov, Yura Renov and Giorgio Zavos star.
Treasure island
Chris Haslam, Sierra Fellers, Max Kruglov, Dima Rodionov, Yura Renov and Giorgio Zavos arrive in Crete to take advantage of the island's skate-friendly plazas and streets.
Keep your eyes open
Chris Haslam, Max Kruglov and the crew find that keeping an eye out while sightseeing can uncover epic skate spots. Some banks, rails, and ledges spied by accident wind up resulting in killer shots.